12 december 2015

Önsklistor i rosa rummet

 
 

Det blev ett väldigt rosa rum
det nya rummet som vi trivs så bra i.
 
Väldigt rosa!
 
Har fortfarande inte riktigt bestämt mig om det är för mycket rosa eller om det bara är snyggt.
Det kan va så att gardinerna får flytta till ett annat rum senare, vi får se.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här skrivs det i alla fall önskelistor för fullt nu!
Inte av mig då, men jag hade nog kunnat komma på en hel lista jag med om det hade behövts:). Jag tycker alltid att det finns så mycket mysiga saker i butikerna innan jul.
Gosiga pyjamasar och annat. Sånt där som jag tänker att jag ska få så mycket användning för på julledigheten, när man har tänt en brasa i kakelugnen och sitter och läser lite och äter julgodis.
 
 
 
 
 
 
 
Jag har inte så mycket julstämning än men räknar med att det kommer sista veckan innan jul:).
Då ska vi ta in granen, köpa och slå in de sista julklapparna och lyssna på julmusik hela tiden:)!! 
 
 
Mysigt
 
Nej, nu är det bäst att jag går igenom lite vad jag redan har köpt och vad som behöver köpas i julklappsväg.
 
...och kika lite på egna önskningar,
för några julklappar tror jag nog att jag får själv också..
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar