6 augusti 2015

Lite mer sommarvärme

 

Jag är så glad att vi har fått lite fler riktigt sköna sommardagar innan skola och jobb sätter igång på allvar!
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Henrik började jobba i måndags men jag och barnen är lediga lite till. Så i söndagskväll fick jag lite smått panik när han hade gått och lagt sig. Jag är verkligen inte den som bara lever för semester, absolut inte. Jag gillar vardagen.
 
Men jag kände att den hade gått alldeles för fort, sommaren. Jag kände mig inte redo än.
Men så fick vi ju några härliga, soliga och varma dagar och kvällar.
 
 
 
 
 
 
 
Vi plockar blåbär, viker pappersflygplan, badar, solar och njuter!
 
 
 
 
 
 
 
 
Till barnens stora glädje, och vår också förstås:), är mina två småbröder, (som visserligen inte är små utan vuxna, men en del yngre än mig i alla fall), lediga båda två samtidigt och är hos mamma och hälsar på. Vilket nästan betyder hos oss också eftersom vi bor på samma gata. Mycket spring mellan husen blir det för barnen när favoriterna är hemma!
 
Så mysigt!
 
 
Nu fortsätter vi att ladda med sol och värme ett litet, litet tag till, sen är det helt ok, sen tar vi tag i jobb och skolstarter och hösten, eller hur!
 
Är ni med på det?
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar