4 januari 2016

Kalla vinterdagar






 
 

 
 
 
 
 
Någon timma i pulkabacken fick stå för dagens friska och KALLA luft!! Hu så kallt det är. Fick värma mig med ett varmt bad när vi kom in.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fortfarande jullov här! Det blev så långt i år. Vad skönt det är att få vara ledig så länge så att man börjar känna sig lite rastlös och så smått börjar längta efter att komma igång på riktigt med jobb och träning. För förutom att vi varit väldigt sociala under helgerna och hade både jul och nyår med ganska många här hemma, så har vi i övrigt varit ganska slappa tycker jag. Inte en massa sportande här inte:).
Men det får vi väl snart ta igen!
 
 
 
Ska inte hålla på att tjata om nystarter hur länge som helst:). Men själv känner jag mig ganska peppad att ta tag i nya året faktiskt!
 
Jag har ju i perioder känt att det varit tråkigt och ja vad ska man säga, kanske att jag blir lite typ understimulerad, av att sitta hemma själv och jobba. Men nu börjar jag mer och mer se alla fördelar med det och har en del nya idéer till mitt företag som jag tror blir riktigt bra!
 
För mig är det viktigt att känna att jag har ett driv och gärna passion för en del av jobbet i alla fall. Att helt enkelt känna att jag är stolt över det jag gör!
Det har absolut inte något att göra med om man har ett jobb som anses "fint och bra" av andra, någon speciell titel eller så.
Att bara göra något som man tror att andra förväntar sig av en, det kunde inte vara mer fel enligt mig. 
 
Nej, det viktiga måste väl vara att hitta sitt eget engagemang!!
Vad passar mig och min personlighet!
Ja, så tänker jag.
 
Och i år hoppas jag kunna utveckla mitt företag mer åt det hållet!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar