12 januari 2015

 
Nja, det blev väl inte vår bara för att julsakerna plockades bort precis:).
Men däremot storm och snö. Det blåste en hel del här i lördagsnatt. Skorstenen blåste sönder till och med. I söndags hittade vi i plåtrester och ett par tegelstenar utspridda på taket och i trädgården.
Så känns definitivt som vinter och jag måste nog uppdatera min vintergarderob men en riktigt varm och go jacka! Frysa är inte roligt.
 
 
 
Så länge värmer jag mig med att kika på några bilder från en härlig Thailandsemester en annan vinter.






 
Det här året ska först och främst gå till att göra klart en massa uteprojekt som vi påbörjade förra året.
Då var det mycket jobb och när man är mitt uppe i allt renoverande och byggande så ser det ju inte speciellt roligt ut. Men i år däremot så är ju tanken att sakerna ska bli klara. Att se resultatet kommer ju bli desto roligare!
 
Det som ska göras / göras klart i år är bland annat:
pool och trädäck runt poolen
parkering
måla 2 tak
putsa om fasaden på stora huset
bygga ut/om balkong
plantera i trädgården....
 
Som ni ser, det finns att pyssla med 2015.
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar