17 februari 2016

Så enkelt men såå gott!!




 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Vi gillar att baka så det brukar bli lite bakande här hemma när det är lov.
Bland det enklaste som finns och så barnsligt gott är hemgjorda chokladbollar! 
 
 
Jag har ibland ganska barnsliga smaker tror jag... gillar chokladbollar, kladdkakor och sånt där! På helgerna när många ofta ser fram emot ett glas vin så kan jag istället bli sugen på ett glas iskall cola ha ha!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Recept på chokladbollar behövs väl knappast läggas ut? De flesta har väl sitt eget recept. Jag brukar köra efter det som står på baksidan av havregrynspaketet. Det viktiga är ju att man såklart alltid har riktigt smör ( det har jag till allt ), och kaffe istället för vatten och kanske viktigast av allt... en riktigt bra kakao!
 
Mums...
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar