19 april 2015

Semester och födelsedag!

Här har jag tillbringat en del av min 40 årsdag!
 
 
...i solsängen bredvid poolen!
Härligt!
 
Så skönt med sol och värme.
 
Vi har åkt iväg på semester och är i Spanien den här veckan för att 
ha det skönt, ladda med sol och värme och äta gott!
 
 
 
I fredags natt kom vi fram och igår kikade vi runt lite och handlade hem lite frukostmat och annat. Det är alltid så roligt att gå i mataffärer när man kommer till andra länder tycker jag! Vi har de senaste åren åkt på bilsemestrar och inte bott på hotell utan hyrt hus/lägenhet. Även att man går ut och äter också, så är det ju ibland både skönt och mysigt att äta "hemma". Förutom det så sparar man ju en del pengar på det sättet också. Särskilt bra när man har mindre barn som behöver få lite mellanmål och så.
 
Och så är det ju så roligt att se vad som finns! I går fyndade vi 2kg jordgubbar för 27 kr till exempel:).
 
I kväll blir det restaurang så snart ska vi fixa till oss. På förmiddagen var vi på en marknad och däremellan blev det lite solande vid huset. Och en hel del hoppande i poolen...
 
 
..för vissa i alla fall. Själv är jag tyvärr en badkruka, det är 21 grader i poolen och det är lite kallt faktiskt. Men jag ska väl ta mig ett dopp snart!
 
 
 
 
Ni börjar bli ganska många som kikar in här nu! Det är jätteroligt!
Tanken när jag började med det här var ju delvis att försöka inspirera. Själv läste jag väldigt mycket renovering/inredningsbloggar när vi började renovera huset och tänkte att jag skulle försöka dela med mig av alla projekt. Sen är det ju också givetvis väldigt roligt att själv kunna gå tillbaka och kika på före och efter bilder. Man glömmer ju fort hur det såg ut innan.
 
 
Som sagt, jätteroligt att ni blir fler och fler! Extra glad blir jag om ni också vill skriva någon liten kommentar:).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar