4 november 2015

På gång i nya rummet

 
 
 
Jag är så nöjd med hur nya lilla rummet blev, det känns så trivsamt!
 
 
 
 
 



 
 
 
 
Håller på att leta gardiner, och provar några olika. Jag tror det blir några med lite färg och som bryter av mot soffa, matta och tapeter.
Ett par små nätta fåtöljer saknas och några soffkuddar med lite färg, sen börjar jag bli nöjd!
 
 
 
 

 
 
Det här var alltså ett kök och en liten hall förut. Hoppas att jag har några bilder på det! Jag har försökt att ta mycket bilder under renoveringens gång, för man glömmer så lätt hur det såg ut innan. Men jag har letat lite och tyvärr kan det va så att jag helt missat att ta några bilder på köket!!
 
 

 
 
 
I övrigt så har hela familjen varit sjuka och mer eller mindre krassliga under några veckor nu. Inte alla samtidigt utan vi har turats om lite. Varför är det alltid så på höstarna och vintrarna? Ska det inte gå över nu när barnen börjar bli lite större?
 
Det är ju såå tråkigt att inte känna sig helt pigg, och sen verkar hostan sitta i ett tag.
 Usch
Jag tror det är brist på sol och längtar riktigt mycket efter en solsemester faktiskt. Men nu håller vi ju på för fullt här hemma. Så vi borde nog inte lägga pengar på en semester den här vintern..
..kanske..
 
 

 
Men å andra sidan så gör vi det mesta själva! Bygger, tapetserar och målar, så man sparar ju en hel del på det faktiskt:).
 
Ja, vi får se.
 Just nu är det renovering som gäller, men man kan ju alltid kolla lite vad som finns:).
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar