9 juni 2015

Kvällsjobb och trädgårdsrunda

 
Vilken fin kväll det har varit!

Så skönt att ta en liten runda i trädgården och plocka av lite vissna blommor här och var och njuta en stund av solen och tanken på att det snart är sommarlov!!
 
 
 
 
 
Kom precis upp från källaren där jag har mitt kontor. Har kört ett par timmas kvällsjobb idag.
Den här årstiden är det på något sätt härligare att jobba hemifrån tycker jag. Det jag uppskattar allra mest är ju flexibiliteten! Trots att jag vissa perioder givetvis kan tycka att det har sina nackdelar också att jobba hemma.
 
Men att till exempel kunna gå med barnen i lugn och ro till skolan på morgonen utan att behöva stressa iväg någonstans direkt efter är vardagslyx för mig.
 
 
 
Ikväll stod jag där i kvällssolen på kontoret med ytterdörren lite på glänt, och jobbade i fatt medan lilla killen tog några cykelvarv på nya födelsedagscykeln utanför, efter fotbollsträningen och medan H fixade med poolen så att den ska bli badklar.
 
En mysig vardagskväll helt enkelt!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar