20 juni 2015

Premiärdopp i poolen

 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni hade en härlig midsommarafton igår!
Vi har förstås ätit sill, kastat pil och boll, och spelat på chokladhjul och allt sånt som brukar göras på midsommar!
 
Jag hade inga höga förväntningar på vädret precis, så flera jackor och till och med underställströja packades:).
(Gillar inte att frysa).  Men det kändes ändå ganska ljummet ute och de små korta regnskurarna som kom var mest lite duggregn och vi kunde vara ute och barnen badade till och med!
 
 
 
 
 
 
 
Idag premiärbadade barnen i vår pool! Härligt att den börjar bli klar!
 
Det ser ju soligt och skönt ut på bilden, men en liten stund efter att de hoppat i började det verkligen spöregna!
 
 
Det är ju ingen värme i luften och knappt i poolen heller än så länge men de badade en stund i regnet i alla fall, men så krävdes också lite varm choklad efteråt för att värma sig.
 
 
 
 
 
Här hemma har vi varit ganska effektiva idag. I alla fall med tanke på att det är midsommardagen:).
 
Röjt undan en hel del i trädgården, det blir så mycket skräp när man hela tiden bygger och grejar någonstans! Och så har jag börjat fixat en del av grusgången som varit ganska igenväxt med ogräs sedan vi dränerade. Där ska det på gårdsgrus efter rensningen och jag ska plantera min klätterhortensia som jag fick i morsdagspresent!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar